جمعه 23 خرداد 1404

مجید سلیمانی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین:

میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات نمایشگاه‌ها، یکی از مهم‌ترین موضوعات صنعت نمایشگاهی در کشور است و باید سازوکارهایی برای جمع‌آوری آمار درست و دقیق و تحلیل این داده‌ها و سنجش میزان رضایتمندی ایجاد شود تا نتایج آن برای ایجاد تغییرات لازم و فراهم کردن خواسته‌های مشتریان در بخش اجرایی و خدماتی نمایشگاه‌ها لحاظ گردد. هم نمایشگاه‌های شهرهای بزرگ و برخوردار و هم مجموعه‌هایی که در مناطق کم‌برخوردار واقع شده‌اند، باید در کسب و توجه به موضوعاتی که میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش می‌دهد، کوشا باشند.

توجه به کیفی‌سازی و شناسایی مزیت‌های نسبی و سرزمینی هر استان نیز باید در دستور کار نمایشگاه‌ها در تمام استان‌ها قرار گیرد.


تاریخ انتشار : 1404/03/13

عضویت رایگان در خبرنامه

تبلیغات