صنعت نمایشگاهی ایران با چالشهای داخلی و خارجی روبهروست. تحریمها و عدم ورود توریست به کشور از جمله چالشهای خارجی است، اما صنعت نمایشگاهی ایران در داخل نیز با عدم هماهنگی ارگانهای دولتی با خود دست و پنجه نرم میکند که باید برای آن راهکارهایی اندیشید.
رویداد «سمفونی همدلی» میتواند به فضای رقابت دوستانه میان شرکتهای نمایشگاههای استانهای گوناگون کشور تبدیل شود؛ البته رقبایی که همراه یکدیگر هستند و اگر از بانک اطلاعاتی، سیستمهای هوشمند و اتوماسیون قدرتمند برخوردارند، میتوانند تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
تاریخ انتشار :
1404/03/13