یکشنبه سی و یکم تیر ۱۴۰۳

نمایشگاه تجلی‌گاه جهش تولید با مشارکت مردم

رهبری از تمامی گروه‌های برنامه‌ریز، صاحب نظر و فعال اقتصادی خواسته‌اند به نوعی در این فرایند مشارکت کنند. از آن‌جا که نمایشگاه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ تولید ملی، معرفی و عرضه محصولات و خدمات داخلی و همچنین ایجاد زمینه برای تعامل و همکاری بین فعالان اقتصادی ایفا کنند، این ظرفیت به تمامی وجود دارد. به این ترتیب این بستر در حقیقت یکی از مسیرهای تحقق شعار سال خواهد بود. چرا که رسالت نمایشگاه هم در مسیر تشویق تولید و هم در جهت افزایش مشارکت مردم در فرایندهای اقتصادی تعریف شده است.
 
برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف با تمرکز بر تولیدات داخلی، دعوت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای حضور در نمایشگاه‌ها، ارائه تسهیلات و مشوق‌ها به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها، برگزاری سمینارها و نشست‌های تخصصی با هدف تبادل دانش و تجارب در زمینه تولید، استفاده از ابزارهای نوین و فضای مجازی برای ترویج فرهنگ تولید ملی، بخشی از برنامه‌هایی است که در راستای تحریک و تشویق تولید ملی در دستور کار داریم. در اغلب این مراحل عمده تمرکز ما به جلب حمایت از شرکت‌ها و کسب و کارهای خرد است که عمدتا توسط مردم و بخش خصوصی اداره می‌شوند و تلاش می‌شود تا با جلب حمایت بخش دولتی امکانات لازم را در جهت توسعه و جهش کسب و کار در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

تاریخ انتشار : 1403/1/26

عضویت رایگان در خبرنامه

تبلیغات