سه شنبه بیست و ششم تیر ۱۴۰۳

پیشنهادات کاربردی جهت بهره وری بیشتر در نمایشگاه

• هدف گذاری برای شرکت در نمایشگاه را فراموش نکنید. به همین جهت کافی است قبل از حضور در نمایشگاه بین ‌المللی هدف خود را از بازدید یا اخذ غرفه مشخص کرده به همراه بررسی نیازها و اولویت ‌های سازمان خود پیدا کنید.
• همچنین بهتر است از چند روز قبل لیستی از شرکت کنندگان حاضر در نمایشگاه تهیه کرده و به بررسی کسب و کار و خدمات آنان بپردازید تا بتوانید از تعاملات بهتری در طول نمایشگاه با شرکت ها برخوردار باشید.
• از تهیه و ارائه ملزومات بازاریابی همچون کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور، تیزر معرفی دریغ نکرده و به یاد داشته باشید که بسیاری از بازدیدکنندگان به دریافت کارت ویزیت، کاتالوگ، نمونه محصول و امثال آن واکنش مثبتی نشان می دهند که این امر می تواند اهداف بازاریابی شما را تسهیل نماید.

به یاد داشته باشید که هدف از شرکت در یک نمایشگاه در ابتدای کار، جذب مشتریان جدید و سپس حفظ مشتریان فعلی از گرایش به سمت رقبای شماست. شرکت های مختلف جهت حضور در نمایشگاه ها هزینه های زیادی را صرف می کنند، اما می توان تنها با رعایت یک سری نکات کوچک، مشتریان جدید بیشتری را جذب کرده و بازگشت سرمایه خود را افزایش داد.
نمایشگاه فرصتی عالی برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی و تعاملات تجاری را فراهم می کند که شرکت‌کنندگان می‌توانند از این فرصت برای برقراری ارتباط با همکاران، تامین کنندگان و خریداران استفاده کنند.


تاریخ انتشار : 1402/8/23

عضویت رایگان در خبرنامه

تبلیغات