دوشنبه دهم اردیبهشت ۱۴۰۳

توسعه نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در دستور کار است

به گفته وی طیف گوناگونی از دلایل در سال‌های اخیر صنعت نمایشگاهی را از یک بازیگر اصلی اقتصادی به یک فضای حاشیه‌‌‌ای مبدل کرده است. برخی از این عوامل جنبه بین‌المللی دارند. بر اساس برخی از یافته‌‌‌های اخیر به‌‌‌طور کلی سهم نمایشگاه‌‌‌های تجاری در ابزارهای بازاریابی کاهش پیدا کرده است. جنبه عمدتا فیزیکی این نمایشگاه‌‌‌ها یکی از دلایل عمده این کاهش ارزیابی می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان یادآور شد: با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا به شکل قابل‌‌‌ملاحظه‌‌‌ای کارکرد این ابزار در بازاریابی مختل شد. در سطح ملی نیز عوامل گوناگونی را می‌توان شناسایی کرد. سیطره نگاه سنتی به این صنعت که لازم است مقارن با تحولات جدید دنیای کسب و کار به‌‌‌روز شود و البته به نمونه‌‌‌ها و پیشرفت‌‌‌های بین‌المللی نیز نظر داشته باشد از یکسو و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی کشور ناشی از افزایش تحریم‌‌‌های ناعادلانه بین‌المللی علیه ایران، نوسانات مداوم نرخ ارز به‌‌‌طور قابل‌‌‌ملاحظه‌‌‌ای به توسعه چشم‌‌‌انداز صنعت نمایشگاه در کشور آسیب‌‌‌زده است.

تاریخ انتشار : 1402/10/18

عضویت رایگان در خبرنامه

تبلیغات